part 2; makan + lelepak; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Cam biasa bila tajuk dia "part 1" mesti ada sambungan nye kan hehehehe dan kami membelasah doyan kat umah CIK WANA hehehehe kome negok je le ye hehehehe


Dan singgah kat umah aku lak "copy" gambo yg aku ambik dan seterusnye belasah limau bali + buah amra pulak adoiiii..... kasi perut kecut hehehe

Untuk aktiviti sebelah petang nye lak kami lepak kat Taman UTP konon nk berjoging + bagi ikan makan roti, tapi nampaknye cam aktiviti bergambo je nih hahahaha belasah je le asal ada gambo cam kali berjoging hahahaha
( berapa kilo agak2 nye berat dah turun nih huhuhu )




Dan setelah penat berjalan+ bergambo dan misi yg cam biasa makan2 lagi hahahaha

p/s; kene tukar nama geng pas ni kepada GENG KUAT MAKAN hahahahaha

aku;
toktuasakti;
20 feb 2011;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^