ssalamualaikum + Salam kasih sayang buat semua..... (dah bersawang bolg aku nihhhh hahaha)

Sememang nya dah lama sangat aku tak menulis dan aku paksa kan diri utuk menulis entry ini, mugkin atas asbab semangat perjuangan beliau yg membuat aku berfikir dan mencari perbedaan antara maksud dan fikir manusia yg hidup..mungkin.

ADAM ADLI = Mahasiswa melayu yg menurunkn bendera (gambo) CIK NAJIB dan


NAMA ( tak pasti ) = Mahasiswa melayu yg kawin gay


Mungkin berita ni tak pasti tapi siap pakai baju melayu yg wat aku tak tahan huhuhu rase nye kalu teman kawin tak nk teman oakai bj melayu pas ni sbb same gan dia hahahaha


p/s; setiap org ada otak utuk berfikir dan mempunyai fahaman, jadi nye pikir2 le semdiri.. ape pun buat adam..sabar dan terus berfikir hehehe

aku;
TokTuaSakti;
22 DIS 2011;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^