ikan todak;aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum dan salam kasih sayang, semalam teman pi beli barang dapur kat manjung, tetiba teman nampak binatang ni dan korang pun kenal kan hehehehe.




Teman agak2 ni la binatang yg langar negara singapura cam dalam sejarah "singapura di langgar todak tu kan hehe".

p/s; agak2 Hang Nadim pun mitos gak kot cam Hang Tuan yg mcm mana org bijak pandai tu ckp hehehehe ( kalu dah bodoh nk cakap gak hermm);aku:

aku;
toktuasakti & embun suci;
5 jan 2013;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^